Mazda CX-4, pregătit pentru piața din China

Mazda a lansat noul CX-4 în cadrul Salonului Auto de la Beijing. Modelul se adresează celor care nu vor un SUV mare precum CX-5, dar nici unul prea mic precum CX-3. Pe scurt, CX-4 reprezintă un model poziționat între segmente care se adresează celor mai nonconformiști.


Din punct de vedere al designului, noul Mazda CX-4 preia în totalitate filozofia Kodo – Soul of Motion. Modelul japonez are un ampatament de 2,7 metri și o gardă la sol de aproximativ 20 de centimetri. Dacă ai urcat vreodată într-un CX-5, atunci vei recunoaște cu ușurință și interiorul lui CX-4.

Sub capotă, Mazda CX-4 va fi disponibilă cu motorul de 2,0 litri de 158 de cai și 202 Nm. Acesta mizează pe o cutie de viteze automată cu șase trepte. Totodată, japonezii pun la dispoziție și motorul de 2,5 litri care oferă 192 de cai și este disponibil cu sistemul de tracțiune integrală.

Din păcate, Mazda CX-4 este disponibil doar pe piața din China, iar producătorului nipon nu a anunțat că are vreun gând să-l aducă în Europa sau pe alte piețe.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *