Porsche Panamera – Integrală în toată gama

Porsche a prezentat noua generație a sedanului Panamera. Modelul german adoptă un design nou, unul nu foarte diferit față de ce văzusem până acum, primește un interior mult modificat și o gamă nouă de propulsoare.


Atât zona frontală, cât și cea posterioară au fost influențate masiv de proaspătul 911. Vedem linii ceva mai fluide, elegante și care impun respect.

Interiorul are un layout nou, cu puține butoane fizice. Marea majoritate a acestor butoane a fost înlocuită cu comenzi integrate în sistemul multimedia. Totodată, consola centrală are acum butoane capacitive. Display-ul central are o diagonală de 12,3 inchi, în timp ce ceasul de pe bord este susținut și el de alte două ecrane de 7 inchi.

Partea interesant se găsește sub capotă. Aici, absolut toate motorizările vor fi cuplate la sistemul de tracțiune integrală. Entry-levelul este reprezentat de Panamera 4S. Acesta are un V6 de 2,9 litri care produce 440 de cai putere și 550 Nm. Accelerația 0 – 100 km/h are loc în 4,4 secunde.

Urmează în gamă un diesel V8 de 422 de cai și 850 Nm montat pe versiunea Panamera 4S Diesel. Accelerația 0 – 100 km/h se desfășoară în 4,5 secunde, iar viteza maximă se oprește la 285 km/h.

Ultimul, dar nu cel din urmă este Porsche Panamera Turbo. Vârful de gamă are un V8 biturbo de 550 de cai putere și 770 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 3,6 secunde atunci când este echipat cu pachetul Sport Chrono. Indiferent de motorizarea aleasă vei primi cutia de viteze automată cu opt rapoarte.

În România, prețul lui Panamera pleacă de la 100.288 de euro fără TVA.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *