Mercedes-Benz a lansat noua generație GLE

Noul Mercedes-Benz GLE este un model de referință pentru categoria din care face parte, înglobând multiple inovații: primul sistem de suspensie activă de 48 de volți din lume – E-ACTIVE CONTROL BODY și sistemul de asistență Active Stop-and-Go Assist, dus la un nou nivel.

Interiorul noului model este mai spațios și mai confortabil, putând acomoda un al treilea rând de scaune, la cerere. Sistemul de infotainment are ecrane mai mari, un afișaj head-up color, cu o rezoluție de 720 x 240 pixeli, precum și funcția MBUX Interior Assistant, care recunoaște mișcările mâinilor și ale brațelor și facilitează operarea vehiculului.

Exteriorul noului model este un adevărat simbol al prestanței și puterii și, totodată, stabilește un nou standard în aerodinamică în segmentul SUV-urilor. La lansarea pe piață, la începutul anului 2019, GLE va integra o serie complet nouă de motoare. Noua transmisie 4MATIC îi asigură o agilitate excelentă pe carosabil și o performanță superioară pe trasee off-road. Ulterior lansării, gama de motoare va fi extinsă cu o variantă plug-in hybrid, cu o autonomie ridicată. Prețurile pentru noul GLE vor fi anunțate la sfârșitul toamnei.

Cinci dintre cele mai importante inovații ale noului GLE sunt:
– E-ACTIVE BODY CONTROL: suspensia activă hidropneumatică de 48 de volți, conectată complet, este pentru prima dată utilizată împreună cu cea mai nouă suspensie pneumatică. Acesta este singurul sistem de pe piață în care forțele de presiune și amortizare pot fi controlate individual la fiecare roată.
– Active Tailback Assist: acest sistem de asistență la conducere permite noului GLE să anticipeze ambuteiajele, să sprijine șoferul în condiții de trafic de până la 60 km/h și ajută chiar la formarea unei benzi de salvare.
– Funcția de oprire a sistemului Active Brake Assist: dacă există pericolul unei coliziuni cu vehiculele de pe contrasens, GLE poate fi frânat la viteze corespunzătoare manevrelor de oprire.
– 4MATIC: disponibilă pentru prima dată la modelele cu motoare cu șase și opt cilindri și plug-in hybrid, tracțiunea integrală, complet variabilă (Torque on Demand, TonD) controlează distribuţia variabilă a cuplului între puntea faţă şi cea spate, de la 0% la 100%, în funcție de modul de conducere selectat. Astfel, Noul GLE este mai performant în off-road decât niciodată.
– Confortul scaunelor: noul GLE are un ampatament mult mai lung (cu 80 mm față de generația anterioară) și un spațiu interior pe măsură. Confortul este îmbunătățit și de cel de-al doilea rând de scaune, reglabil și complet electric. Un al treilea rând de scaune este disponibil opțional.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *